یک جرعه فهم

جلوه کن در آسمان

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴ ب.ظ

 
         



ایران من

دوستت دارم

 

تورا ، هر چه هستی دوست  می دارم

اگر خسته ای

اگر دل شکسته ای

یا که پا و دست  بسته ای

دوستت دارم

 

عزیزی چون مادرم

بزرگ و صبوری در باورم

من

دوستت دارم

 

هرچند ، به زنجیر بستنت،  کوردلان

غریبت نمودند ، بزدلان

قلب مهر بانت، شکستند دشمنان

ولی همچنان باقی و سرفرازی

و من

دوستت دارم

 

وهستم درکنارت

می نمایم پیکار برایت

هر گونه که هستم

با جان و قلم و اسلحه و مال ، یا هرچه برآید زمن و طاقت دستم

 

  • مهریار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی